LiveStream, nieuw voor ons én voor u.
We lijsten daarom een aantal mogelijke vragen of problemen die u kan ondervinden op.

1. Geen Account

Normaal heb je tijdens het aankoopproces een account aangemaakt. Daar heb je ook een bevestigingsmail van ontvangen met een link om een wachtwoord in te stellen. Niets gekregen? Dan raden we je aan om je folder met ongewenste mail te checken. Wellicht is de mail daar terechtgekomen.  Vergeten het vakje aan te vinken. Geen probleem. Dan hebben we namelijk een account aangemaakt op het mailadres dat je gebruikte bij de bestelling.
Je kan voor dat account een wachtwoord herstel aanvragen via de volgende link : wachtwoordherstel
Ook hier raden we aan zeker de spamfolder te checken wanneer je geen mailtje terugvindt in de inbox.

2. Wachtwoord vergeten

Je kan voor een account een wachtwoord herstel aanvragen via de volgende link : wachtwoordherstel
We raden aan om zeker de spamfolder te checken wanneer je geen mailtje terugvindt in de inbox.

3. De livestream hapert

Een livestream bevat heel wat data die over het internet tot bij jouw moeten komen. Daardoor kan het gebeuren dat het beeld of geluid hapert. Heb je dit probleem dan raden wij je aan om de Livestream even te pauzeren. Even te wachten zodat je toestel een deel van de stream al kan verwerken en dan verder te kijken. 

4. Op welk toestel kijken

Het eenvoudigste is gewoon kijken op je pc, laptop, smartphone of tablet. Je logt in, gaat naar de livestream en je bent vertrokken.
Nu zullen er ongetwijfeld een heel aantal onder jullie een smart tv hebben en deze willen gebruiken om de stream te volgen. Dat kan uiteraard ook, maar let wel wij bieden hiervoor geen technische ondersteuning. 

Om jullie toch een beetje op weg te helpen, hieronder een aantal manieren waarop dit kan:
– Je sluit je laptop aan via een hdmi kabel op je tv. Je tv hoeft hiervoor zelfs niet ‘smart’ te zijn.
– Casten vanaf je tablet of smartphone? Dat leggen ze je hier uit. 
 

Nog een andere vraag. Stel ze ons hier. We antwoorden zo snel mogelijk

BSO-producties
Scroll naar top

ACCOUNT VERPLICHT VOOR LIVESTREAMS

Beste klant,

We herinneren er u aan dat wanneer u een ticket koopt voor een LiveStream Event u verplicht bent een account aan te maken door het vakje “Een account aanmaken?” aan te vinken of u te registreren: hier. Zonder geldig account zal uw toegangsbewijs niet werken. Wanneer u geen bevestiginsmail met accountgegevens krijgt, check dan zeker uw spamfolder

Hebt u al een ticketaccount dan kan u gewoon inloggen en deze gebruiken.
Voor andere aankopen is een account niet nodig, maar wel handig.